soft

Yo.
Orkar inte med att göra vlog idag, funderar på att skriva mer istället, för det är det jag gör bäst.
Men jag älskar att filma och hålla på, men ska nog göra mer välarbetade videos då lr hitta på lite roliga hyss kanske, kom gärna med idéer om vad jag kan göra. Tänker iaf inte göra fler tråkiga videodagboksinlägg typ, blir tråkigt.
Nu sitter ju morsan i rummet brevid med sina kompisar dessutom, så inte direkt att jag brister ut i skönsång här.
Fredagkväll!
En helt vanlig kväll för mig, en väldigt minnesvärd kväll för alla studenter (lr ja lite ironiskt det där, för dom lär ju inte minnas ett skit när dom vaknar upp om ett dygn.) Även en kväll för min mor att slappna av och ha lite skoj, kul för henne, tkr hon har för lite kul, så jag gömmer mig gärna på mitt rum för att hon ska få ha gäster över ^^.
Som jag nämnde igår så har jag nu alltså en NY DATA wow! =)
Här har ni den. En Acer, var kampanj på den, 3 k billigare(!) så jag slog till!
Hade tröttnat något alldeles för mkt på min gamla data och hade länge funderat på att köpa en ny.
Kollat runt rätt mycket och började närma mig ett beslut, men så var det några små faktorer som spelade in, som ändå tillslut fick mig att göra det och det är jag väldigt glad över.
Under typ tisdan och onsdan så hade datan dött typ 6 ggr, så sjukt irriterande.
Alltid håller jag ju på med något också, viktiga grejer också tro mig, hade fuckin spelat pokémon i typ 2 timmar!
Så stängs skiten av, bara sådär "woop" på 2 röda. Men då blev alltså datajagandet intensivare och hade nästan bestämt mig för en dator, men så såg jag att dustin hade rea och kollade igenom där...
chackaklingbingwoooahhhwyeeeah! Där var den, ungefär vad jag tänkt mig, fast bättre, oerhört nöjd över köpet.
Och inte nog med det, DUSTIN <3, morgonen efter när jag vaknade hade jag fått sms " Ditt paket finns nu att hämta på Ica Nära bla bla " ååååzzuuuuum! Sedan så hade man ju nyligen fått sin första lön också som ni kanske sett, kaching! dolla dolla billion ^_^.
Nu ska jag iaf ha en fortsatt mysig fredagkväll efter en hård dag på jobbet!
Allt slit är värt när man får komma hem till en ny data med fm och fantastisk musik på.
Späder på det med lite riktiga godsaker som läsk och chips, tack för mig hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0