Första lönen!



Tjena Mors!
Fortsätter! Fan så gött, ännu en video, ännu ett blogginlägg, vilken uppdatering, så socialt, så medialt.
Ska dessutom spela in fler videos nu, har också material som ligger och väntar.
Ska nog nämligen redigera lite också, kan vara bra, blir oftast bättre då, så det ska bli lite mer välarbetade filmer som förhoppningsvis ska var roliga, som kommer läggas ut på youtube, men kanske även på videofy.
Lär ju iaf "posta" dom här på bloggen, så ni skall inte behöva gå miste om det.

Nu skulle jag egentligen vara på träning, men kände inte för det när jag kom hem från jobbet idag.
Sedan började regnet ösa ner, men så dök solen upp ändå, fortfarande rätt kyligt trots allt, blåser mycket.
Och innan jag hade bestämt hur jag skulle göra så slumrade jag till, lit väl länge, det var så skönt, efter en stressig arbetsdag, men vaknade när timmen redan var slagen, träningen hade redan börjat, så inget annat val än att njuta av den lediga tiden hemma, ensam i lägenheten.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0