FASHION



Fascination Fashion Nation Fantastic

Yo. Har gått igenom lite gamla bilder på datan idag och även tagit en del nya, tänkte det kan vara kul att dela med sig av vad som händer mer i mitt liv. Dessa bilder är typ från i höstas tror jag, då jag hade köpt nya t-shirts.
Lite "roliga" t-shirts för en gångs skull, som jag kände mig så häftig i ^^
Kan vara kul att dela med sig av sin fantastiska klädsel, mitt mode e så mode, word.



Nu kmr lite mer faaashioon beeeyatch...esssss.



haha fashion show och project runway, gå och lägg er, linde is here. ^_^
Först ser vi alltså den klassiska "jättehjärna" som man "jätte gärna" vill bära, alltså så simpelt som ett par datahörlurar under mössan, kreativt och snyggt!
Sedan har vi då skorna hängandes där, barnskor för vuxna, alltså barnstorlek och barndesign, alltså barnskor.
Men dom tillhör en vuxen. Säger inga namn. *host* Tobias *host*.
Och sist men inte minst "arbetarNsgrabb". Lite lagom svettig en kylig vinternatt, givetvis i en hiss med händerna fulla. Från min period som tidningsdistributör i vintras då det var som allra kallast, dräggig som få, slitna handskar och en riktigt killerjacket, like(!).

Det var det, kmr fler inlägg med bilder senare.
Trots att en bild skall säga "mer än 1000 ord" så känner jag alltid ett behov av att texta mina bilder och då blir inte ens ett bildinlägg kort i denna fantastiska blogg. Dock så håller jag mig starkt till endast ett tema i detta inlägg.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0