fail

Nehe, fail fail fail.
La upp en video igår på videofy för att ger er en liten update snabbt.
Såg då att man kunde va så smidig att man skulle kunna direktpublicera till bloggen, vilket jag då givetvis testade.
Men inte fan kom det upp någon video här inte nej nej, jag gjorde som man skulle, vad jag har förstått.
Antingen gör jag trots allt fortfarande fel lr så är det buggat.
Videon får ni nu se på videofy.me/punschrullen iaf.
Sedan så skulle jag nu alltså försöka göra den gamla klassiska, med embed code.
Inte heller det gick, men det beoer troligtvis på Goggle Chrome, kunde liksom inte använda html-läget på samma sätt som i mozilla, bummer. Hade ju tänkt klara mig på Chrome, diggar den som fan.
Sitter förövrigt på min nya data och skriver detta :D ÄLSKART!
Dock orkar jag inte gå in mer på det just nu, jobb imorgon, dags och sova.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0