Du stod i dörren o sa "Är det här allt du blir så dör jag"

AAAAAAAAAA-AAAHH-AAAAAHHHAAA!!!
Ooo Singoalla tror att om himlen finns är jag förloooorad...
KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG!
^^ Satt och kekade lite singoalla och genast föll den låten på pannan som en klar punschrulle från himmeln.
(wait, whaaaat, punschrulle? äre så? asså uttrycket, nåt med blixt, nja låter fånigt, punschrulle mmm tack =))
(Inomparentes 2: HAHAHA EPIC FAIL, såhär i efterhand kmr jag ju på det riktiga uttrycket, asså jag trodde jag visste det och skrev annat med flit för o skämta, men failet blev ju helt fail nu eftersom jag hade tagit fel på uttrycket, aja ni smarta människor vet iaf uttrycket, "Som en blixt från en klarblå himmel" ska det försvås vara o inte en klar blixt, lr en punschrulle för den delen ^^. Men ja kunde ju ba ha ändrat det nu, men känns trist, istället gillar jag i min blogg att skriva precis vad jag tänker för stunden och då blire såhär)
Nu tappade jag ju förövrigt bort mig helt från det jag började inlägget med.
Eller kanske inte behöver lägga till något mer om det, vi sätter.  (haha u get it?)
Jaha kan ju berätta lite om vad som hänt;
Jobbat hela fuckin helgen + idag, yey. (njaa)
Typ enda helgen, lr iaf dagen, alltså studentdagen (11/6), som jag ville va ledig på hela året.
Och just då jobbar jag, typiskt mig, men men inte mycket o gola om.
Jobbade alltså lördagen 8-18.30, vilket killerpass, hehe det är så lördagarna e på netto, o under all den tiden har jag ungefär 20 minuter rast, under den tiden stressar jag i mig mat och slänger lite övriga sopor.
Men men cash is king.
Aja, på lördagskvällen tog jag mig ändå ut och träffade mina kära vänner som tog studenten och var så lyckliga.
Kul för dom, det var rätt ösigt också, Adrian Lux och allt, fint firande, själv skulle jag ju upp o jobba även på söndagen, så blev lungt för mig, och därmed lite tråkigt, festande är överhuvudtaget inte min grej och ska jag då stå där nykter på dansgolvet nja, det blir ansträngande alltså, behövs en del alkohol om jag ska svänga.
Så inte had ejag så jättekul, men kunde ändå glädjas åt mina vänner, dom var lyckliga och musiken var rätt bra.
Fuck nu blir inlägget långt, får räcka så.
/ Linde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0