Sweet

Sitter här och tuggar på mina winegum lyssnandes till K'naan.
Rätt soft, men vad är det, om det inte vore så...
att fm är igång, FM!!!! FM!!!!! FM HALLÅ FM FFS FM FM FM!!
^_^
Har det rätt mysigt måste jag säga, har vart skönt och vara ledig i två dagar, men nu väntar jag mest in morgondagens långa arbetspass.
Dagen har varit kort och bekväm.
Drog mig länge kvar i sängen innan jag bestämde för att livet trots allt var värt att leva ^^
En perfekt start på dagen, med lite mat i magen och fifa på det.
Senare for jag ner på stan, där var det fullt med folk, kul att blandas in lite i andras liv för några minuter och komma ut lite från min egen bubbla. Fick lite ärenden gjorda och kände mig väldigt glad, oerhört skönt och promenera i det fina vädret lyssnandes till bra musik, skadar ju inte att man är oerhört snygg också (*O*)
Hmm, var va jag nu igen?
Någon som vet vad jag ska skriva i nästa mening?
Eh vettefan, aja, ska väl vara uppe några timmar till, börjar inte förnns 9.30, så kan ju softa rätt bra.
Sedan väntar alltså ett långt arbetspass, sweeeet =)=)=)!
För det är röd dag moahahhahaa OB FTW!!! :P
Sedan träning på kvällen, jobb fredag, sen ledig helg :D
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0