OB

Via Facebook, där man får det mesta från nu för tiden, så hittade jag denna sajt.
www.urbandictionary.com
Jag skrev in mitt namn och fick rätt roliga oseriösa svar, men jag fortsatte bläddra neråt och läsa.
Och nästan längst ner lyckades jag hitta något väldigt överraskande.
En beskrivning av en "Robert" som jag personligen tyckte stämde väldigt bra med mig själv. Häftigt.
http://www.urbandictionary.com/names.php?names=robert
(Bläddra ner lite som sagt)
Aja, ville bara få det sagt ^^.
Och kan ju va bra att hålla bloggfan aktiv.
Kmr ju nya fans hela tiden som kräver mer.
Har jobbat ungefär 18 timmar denna helg, i stort sett hela lördan och söndan, börjar bli ganska van vid det nu.
Denna helg gick snabbt o smärtfritt, och dessutom var det ju ännu mera ob, tack alla svennar för dessa vansinnes midsommarfirande, inte nog med att man får en röd dag på lördan och 100% fuckin sweet ob, alla ligger dessutom hemma och spyr så jag får det lungt framför kassan. Jobbar fan alla högtider, så fuckin sweet.
Högtider betyder inte mkt för mig, julafton är alltid skoj, men annars bryr jag mig inte.
Och jag är verkligen ingen partyboy, så t. ex nyår lr midsommar då det ska krökas rejält, kan jag gärna jobba, lr bara sitta hemma och lira spel, underbart, speciellt när man jobbar, för då får jag sån sweet ob moahahha.
Och nu känns det väldigt skönt att helgen är över, imorgon jobbar jag bara tre timmar, sedan drar man igång fm lirandet igen, kan inte slita mig, fm i mitt hjärta.
Fan tycker inte jag har mkt o säga men skriftligt blire så jävla mkt, för mig e denna text väldigt kort.
Men fan så folk klagar, hela tiden är det för långt, så jag får väl helt enkelt anpassa mig och stanna här då.
Så hoppas jag ni orkar läsa hela skiten och inte klagar, hehe, ne men, ba skoja lite, kul att ni läser.
Ska nog skriva ett till inlägg senare.
Men kom ihåg att bläddra neråt på bloggen, så ni inte ba läser det översta, kan vara mkt ni missat.
Tycker det är synd att designen är som den och jag själv orkar inte riktigt fixa det.
Ni borde få lättare att hitta på min blogg o så, kanske ska fixa det, aja, nu får ni väl scrolla på.
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0