Lars Winnerbäck

När jag lyssnade på radion imorse så fick jag höra en fin historia som inspirerade mig.
Fast på ett något annorlunda sätt än vad man kan tänka sig. För jag skiter ju fullständigt i vad hon sa och hennes känslor, det enda jag brydde mig om var låten hon önskade, moahha.
Ne men ska inte vara så död inombords, det var faktiskt fint och det är klart det händer i den enda radiokanalen värd att lyssna på, p3 <3.
Iaf så är det väldigt skönt och lyssna på p3 på morgnarna innan jobbet.
Denna kvinna hade mist sin far, vilket jag själv även vart närmare än nånsin att göra på den senaste tiden.
Men för henne så fanns Lasse, allas vår Lasse Winnerbäck, som finns för så många, hon tog till sig orden han sjöng i den fina låten " Jag är hos dig igen" och sörjde sin fars bortgång på ett fint sätt.
Hade därför den låten på hjärnan hela dagen under jobbet och nu när jag är hemma har jag lyssnat genom ett av hans livealbum om och om, där den låten är med.
Lasse på sommarkvällar är riktigt mysigt, speciellt när man dessutom lirar fm och vet att man inte börjar jobba förns 14.30.
/ Linde

Kommentarer
Postat av: Alexandra. S

Man bara måste älska hans musik och texterna är gudomliga...:)

2011-08-16 @ 20:39:15
Postat av: Alexandra. S

Man bara måste älska hans musik och texterna är gudomliga...:)

2011-08-16 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0