Alla lever livet

Tja!
Ju mer sommarn har kommit har jag mer känt vilket tråkigt liv jag har och idag börjar jag gå så långt att inse att det liv jag lever kanske inte ens är värt att kalla ett liv. Eller jag många brukar iaf uttrycka sig på det sättet "du har inge liv" osv. Varför man uttrycker så vet jag inte riktigt, för vem vet egentligen vad ett liv är? Eller?
Som jag förstår det är ett liv, en människas födelse till dess döds.
Vad man gör med det spelar ingen roll, oavsett vad så är det ett liv, som man också lever.
För är man död har ju livet tagit slut, så att man lever livet är också ett lusitgt sätt att uttrycka sig på.
Som en av mina tidigare bloggar www.lindeleverlivet.blogg.se, vad fan menade jag med det egentligen.
För övrigt så såg jag nu att där, DÄR! Fanns mina videofy vloggar. Så trots allt så funkade allltså Videofys nya funktion "direktpublicering". Men videosen(?)/videorna(?) hade hamnat på fel blogg, hur det har gått till vet jag inte, men positivt iaf att det funka.
Men ja, ni kanske fatta vart jag ville komma, lr nja inte riktigt jag själv men.
En del uttryck är väldigt knäppa och jag skäms över att jag använder dom.
Jag trivs inte med det liv jag har för tillfället, men det är fortfarande ett liv.
Vissa kanske har det roligare än mig för tillfället och påstår sig alltså leva livet, men så vitt jag vet så lever även jag... än som tur är, för jag har mycket mer jag vill uppleva, kanske är det dock dags för mig att inse att jag inte har all tid, jag lever nämligen bara ett liv och dö det kan vi alla göra, när som helst.
Förvisso är det möjligtvis så att man har flera liv, lr ja, det är svårt att förklara det, för jag, Robert Linde, kmr aldrig mer leva i ett annat liv, men kanske får ändå min själ på något sätt uppleva en annan människas liv.
Har för övrigt på senare tid fått mer uppmärksamhet för mina videos och bloggar.
Det är ju delvis vad jag har strävat efter så det är skoj. Men nu när det kommer tillbaks till mig, feedbacken.
Så känner jag att det kanske inte är rätt för mig och kanske bör jag lägga av med detta, för här hemma är jag väldigt privat och ensam. Kanske är jag inte redo att vara en offentlig person.
Nu får det vara nog, dags att se lite Brasiliansk sambafotboll på tv4sport, saknat fotboll på tv, har ju bara den kanalen som visar fotboll så.
/ Linde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0