Liten update, inför morgondagens bomb

Halli Hallå låt bollen gå!

Nu har det gått över en vecka sen sist och jag lovade ju redan då att jag skulle fortsätta på det jag inte hann klart.
Det var rätt mycket kvar och skriva redan då och då förstår ni hur mycket extra som kommit till nu.
En hel vecka har gått och inte vilken vecka som helst, finns extremt mycket att berätta.
Kanske är det även dags att jag lägger upp lite foton så man kan associera till det man läser och inte bli lika trött på all text jag skriver. Dock händer det ju inte att jag fotar så ofta, men då kan man vara lite klurig och printscreena vissa detaljer på datan, så det kommer ni få se.

Nu har jag dock återigen valt ett rätt kasst läge att blogga.
Om ungefär 20 minuter ska jag iväg o jobba, har precis sett klart ett Skins avsnitt och nu känns det som jag bara väntar på jobbet, så tänkte att jag då kunde blogga för att ödsla tid.
Men jag kan säga som så att jag knappt sovit något på de senaste dagarna.
Tisdagen la jag mig någon gång efter 2 och var uppe vid 8, den onsdagen var jag sedan uppe till ungefär 2 även då och gick även då upp ungefär vid 8. Sedan var det så att den natten sov jag faktiskt inte ens strax efter 2, för då jobbade jag, så det var ungefär som att jag dygnade. Så min natt, alltså sömnen till fredagen blev knappt 06-08.
Alltså har jag vart vaken sen ca 08 och är ännu vaken, för jag ska alltså snart iväg o jobba igen, så vid 06 någon gång kmr jag sova, alltså blir det nästan 24 timmar utan någon sömn what so ever o innan det kan ni ju räkna ut at jag även har väldigt lite sömn totalt denna vecka.

Så ja, mina ögon och ja, i stort sett hela kroppen är rätt trött och så, ändå ska jag ut o springa i snön i 3 timmar.
Men som tur var har man Monster, ja inte monster under sängen, eller jo det kanske jag har det med, men monster används på så många olika sätt, denna gång rätt otippat som enegeridryck. Därav kommer jag att klara nattens jobb, sedan kan jag förhoppningsvis sova ut.

Nu blev detta bara oväsentligt rabbel om det som komma skall i princip, och det var ungefär vad jag hade tänkt mig. För imorgon ska jag se till att få ihop allt det här på ett mycket mer läsvänligt sett.
Alltså fortsättning från det asgrymma förra inlägget och så en jävla massa underbar skrift om denna sjuka vecka.
Imorgon alltså, då jävlar ska det hända grejer på bloggen!

Nu ska jag hälla i mig det sista av Monster och förbereda för nattens runda.

Nehe, så ville inte inbäddningen av en yt video funka, så jag får la länka.

Markus Krunegård - Mitt Kvarter


Den vackra låten slumpade min hjärna fram medans jag skrev detta inlägg, njut.

/ Linde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0