Kicken vart tog den vägen?

Tjena tjena.
Ännu en lite grå halvdyster kväll som man sitter ensam framför datan och funderar.
Sedan jag kom hem från festivalen har jag känt mig konstig och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
.

Har redan hunnit med att jobba två dagar och jobbar imorgon också, men har känt en väldigt negativ inställning inför jobbet och funderar allvarligt på att säga upp mig.
Men har också haft mycket tid över hemma och har varit ensam då mamma nu är i nynäshamn.
Blivit att jag bara suttit framför tvn och datorn och känt mig som sagt väldigt konstig.
Gjort grejer, men inte trivts med det men ändå inte tagit mig ifrån det, känt mig förlamad.
Kanske en känsla av att det aldrig kmr bli så bra igen som det var på festivalen, att allt nu bara är skit och jag inte har något att se fram emot, men så får det ju inte vara.
Vet inte vad som är fel, men alltid ska det vara något fel på mig iaf, aldrig nöjd med något.
Som nu har jag liksom ett butiksjobb jag så länge längtade efter när jag hade tagit studenten.
Har jobbat i typ 4 månader nu men har väl aldrig ändå riktigt känt att det varit kul eller givande eller något för mig.
.
.
Har ändå glatt mig åt pengarna och kanske har det ändå varit lite givande och vardan har gått snabbare iaf, eftersom jag haft jobb att göra. Men känner mig oerhört trött på jobbet nu och vill vidare, testa nya grejer.
Kanske dags och resa?
Känner ändå att jag kan behöva mera pengar och trivs ändå rätt bra i Katrineholm, vet inte om jag är redo att lämna staden, min familj och mina kompisar, även om jag inte intresserar mig så mkt av dom.
Dessutom är jag fortfarande ensam, ifall jag skulle dra mig ut på ett äventyr och det känns inte allt för bra.
Aja, jag bara babblar på. Går iaf till jobbet imorgon, sen ledig två dagar, då kan jag tänka efter lite och planera min framtid sen får vi se vad som händer.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0